Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Nije problem samo u opozicionim sujetama, već što su mnogi od njih zapravo igrači režima; svako ko se pravi da u Srbiji postoji normalna politička scena i atmosfera - saučesnik je diktature

Komentari (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 05 januar 2018 12:47
Prolaznik
Odlican tekst, pozdrav Djordju !

Zbog sitne licne koristi, Srbi cesto ne vide opstu korist.
Preporuke:
67
7
2 petak, 05 januar 2018 13:01
gandra
sapica bije glas da nije previse inteligentan - a on ima najpragmaticniji politicki stav - plus direktno uzima glasove sns-u i sps-u - cak mislim da je on pokazna vezba kako oteti vuciceve glasace - sto se tice spavaca tu je je duplo "s" - sutanovac i seselj
Preporuke:
55
118
3 petak, 05 januar 2018 13:16
@ gandra
Sve bi se to promenilo kada bi nestale ove političke stranke, i kada bi se bar na lokalu glasalo samo za ljude. Briga me čiji si dok radiš posao i dok ne kradeš i ne otimaš od sirotinje i izbeglica.
Preporuke:
46
7
4 petak, 05 januar 2018 13:24
frlj
`Normalno` je da svaka nova politička `udavača` najviše voli da se što bolje (bogatije) `uda` ...
Preporuke:
20
7
5 petak, 05 januar 2018 13:25
TAKO JE
Mislim da nema previše razloga da ide na izbore jer su dva ipak bitna opoziciona aktera Janković i Jeremić izvan parlamenta.

Tako je. U parlamentu je Pajtićeva Jerkov, ali ne i vladajući DS.

A u parlamentu je više saigrača i potencijalnih partnera za koje je pitanje da li bi ponovo ušli.

Tu verovatno mislite na Dveri i solo poslanike Sandu, Dijanu, vašu malenkost i DJB.

Opozicija mu u parlamentu u ovom sastavu ne pravi veliki problem, a povremeni incidenti mogu da mu posluže, ako treba, kao alibi za izbore ili kao pokazna vežba kako je ta opozicija tobože nekonstruktivna i rušilačka.


Odlično zapažanje. Najbolji primer je Boško Obradović koji je ispadima u parlamentu išao na ruke SNS.
Preporuke:
19
61
6 petak, 05 januar 2018 14:11
istorija je učiteljica
Ali svako ko pokušava da se pravi da u Srbiji postoji legitimna politička scena i normalna atmosfera, sa manje-više normalnim javnim političkim i medijskim životom, zapravo je saučesnik – možda i nesretni saučesnik – u održavanju ove diktature.
Samo mala dopuna:

Posle 55 godina diktature do 2000. ponovo je uspostavljena diktatura, što je sasvim normalno jer većina glasačkog tela koja izlazi na izbore je prošla "dril ispiranja mozga". Višestranačje je isuviše komplikovano za njih.

Zato kao i pre glasaju za diktatora koji im baca "koske", dok mu oni "mašu" i izjavljuju mu ljubav i tetoviraju njegov lik i ime na telu čak i onog koji im otvoreno kaže da će da izda i narod i teritoriju.

Na koji način sprečiti one koji su se odrekli teritorije i Srba u Južnoj i Staroj Srbiji, Srpskoj crnojgori, zapadno od Drine,

da se odreknu i Srba i teritorija i u samom beogradskom pašaluku, kada su decenijama vaspitavani baš u "beogradu na vodi" da rade protiv interesa Srpskog naroda.
Preporuke:
25
80
7 petak, 05 januar 2018 14:22
ima lopova dovoljno samo je manjak para
gandra
sapica bije glas da nije previse inteligentan - a on ima najpragmaticniji politicki stav - plus direktno uzima glasove sns-u i sps-u - cak mislim da je on pokazna vezba kako oteti vuciceve glasace

Da bi bio lopov, ne treba inteligencija nego samo manjak morala.

Šapić je "nadgradnja" svih komunističkih nepotističkih dinastija i porodica, od Markovića, Stambolića, Miloševića, Draškovića, Šešelja, Krkobabića, Vučića, Malih, "braće santos"

jer je uvukao kompletnu porodicu, tazbinu sa prijateljima u "politiku", te podmićujući novcem opljačkanim od svih građana, najkriminalizovaniju populaciju koja je najduže vremena provela u ispiranju mozga, da je uništavanje Srbije "dobro za nju" te ima "glasačko telo" "posle nas potop"

Naravno da se Šapiću dive sve kriminalizovane osobe koje još nisu došle do mogućnosti da pljačkaju kao on, i koji smatraju da je normalno dovesti celu familiju u pljačku jer bi i oni isto to radili da mogu.

Glasaj za lopova da skineš lopova?
Preporuke:
20
96
8 petak, 05 januar 2018 14:30
bravo
nominalno opoziciona scena je puna Vučićevih skrivenih ili poluskrivenih igrača koji imaju zadatak da sprečavaju tu vrstu ujedinjenja. Dakle nije problem samo u sujetama pojedinih aktera već u tome da su mnogi akteri u direktnoj ili indirektnoj vezi sa režimom.

Đorđe, po običaju, ni po babu, ni po stričevima. Pošteno i ubojito.
Preporuke:
41
4
9 petak, 05 januar 2018 14:34
...
Gospodin Vukadinović to neće direktno da kaže, ali mislim da je dosta jasno na koje to "trolove", rovce i saučesnike misli. Pre svega vojvodini vadikali, Čeda, Čanak (otvoreno), pa i Šuletova ds (malo bolje skriveno).
Preporuke:
61
2
10 petak, 05 januar 2018 14:44
@ istorija je učiteljica
Možete da promenite državu ili narod, veru...ove što tetoviraju vučića na malom mozgu teško da možete da promenite.
I najveća carstva su propala, sigurno ne zbog pametnih ljudi.
Da li je vama bliskiji neki pametan čovek iz drugog naroda ili taj kreten što je istetovirao političara na lobanji?
A uvek je bilo kako većina hoće ili kako većinu ubede da hoće i da more.
Kad mi kažu da nema alternative ili da je sve ili/ili, uzmi ili ostavi, ja odmah znam da lažu i da nešto tu debelo smrdi.
Uvek ima alternative.
Uostalom, mora se samo umreti.
Sve drugo je stvar izbora.
Zato samo ja za ono use i u svoje kljuse. Svako nosi svoj krst.
Narod, građani, gomila, masa, a šta je to?
Preporuke:
35
2
11 petak, 05 januar 2018 14:45
radi se o tome
Da u Srbiji nije obična diktatura nego diktatura psihopatije, diktatura bolesnika .....
Preporuke:
65
2
12 petak, 05 januar 2018 15:32
Pele
Gospodine Djordje recite glasno da je ovo diktatura u najgorem obliku, gde nad vecinom vlada nepismeni OLOS koga su ovi iz EU tamnice doveli na vlast. Upoznali smo s ena jednom mitingu i rekao vam, da ova banda nece mirno predati vlast, i da su spremni na sve.
Preporuke:
54
2
13 petak, 05 januar 2018 16:28
Srki
Da bi se prepoznalo pravu od lazne opozicije,potrebno je ipak imati mali inteligencije i vremena za razmisljanje.Nazalost,prosecan covek toga nema.Za mene nije prava opozicija onaj ko napada samo recima i na tome se zadrzava.Kako god bile teske uvrede prema vlastima,ako su samo uvrede,nista od opozicije.Onaj ko organizuje konkretne ali i uspesne akcije,bi vec mogao da bude opozicija.Ako neko organizuje protest na koji se odazove malo ljudi,taj namerno nije ylozio trud u organizaciju i propagandu i protest zapravo ide u korist rezima,jer je malobrojan.Prava opozicija bi stampala reklamni materijal,imala svoj radio,svoj sajt,koji bi bio posecen...u Srbiji toga gotovo da i nema.Srpska opozicija je jako jeftina roba u ovom siromastvu.Stice se dojam da je gotovo nema
Preporuke:
38
3
14 petak, 05 januar 2018 16:29
Petar B.
Uglavnom se slazem sa g. Vukadinovicem. Takodje mislim da je g. Vucicu dodatan faktor da izbegne parlamentarne izbore to da mu cak ni ti izbori ne garantuju pobedu na BG izborima.

Sto se tice "lojalne" opozicije, jasno je da g. Vukadinovic misli na SRS, LSV, LDP i DSS.
Preporuke:
156
231
15 petak, 05 januar 2018 17:00
...
ima lopova dovoljno samo je manjak para
Šapić je "nadgradnja" svih komunističkih nepotističkih dinastija i porodica, od Markovića, Stambolića, Miloševića, Draškovića, Šešelja, Krkobabića, Vučića, Malih, "braće santos".
Preporuke:
10
113
16 petak, 05 januar 2018 17:36
antiBot
Opa al botovi ne vole komentare Petra B. Ko zna zasto?
Preporuke:
117
80
17 petak, 05 januar 2018 17:37
@ ....
Mala bara,puno krokodila, a mnogi se našli prozvani, uvređeni i ozlojeđeni.
Preporuke:
27
10
18 petak, 05 januar 2018 18:36
AntiSNSBot
A da mi malo bojkotujemo izbore? Da im pokazemo da ih sve redom preziremo! Gradjana Srbije se sete samo pred izbore, inace tzv.poslanici a u stvari stranacki vojnici, potpuno zaborave otkud oni uopste u Skupstini, kako su tu dosli i koga treba da predstavljaju! Oni treba da budu servis gradjana a ne svojih partija! Menjati izborni sistem pod hitno! Ako opozicija pristane da nefer uslove i trci trku kao za izbore za predsednika, kad se u medijima nije ni pojavljivala, bojkotovati takve izbore! Sve partije koje budu ucestvovale u takvim neuslovima su produzena ruka ove vlasti!
Preporuke:
10
56
19 petak, 05 januar 2018 19:05
@AntiSNSbot
Mnogi građani to i rade, ne izlaze na izbore, inače bi ih bilo na hiljade na portalu. Znam mnoge koji su se zarekli da do kraja života neće glasati.
Ima mnogo saučesnika diktature. To su svi oni koji mirno sede u parlamentu.
Preporuke:
43
5
20 petak, 05 januar 2018 19:21
Turas
@ Komentari - Vukadinović i logička predizborna analitika . Sve je tako i jasno već dugo vremena .
Ali ne treba zaboraviti vrlo aktivnu -doduše lukavu- Vučićevu internu politiku . Već nam je poznato da njegova jurnjava "svuda i na svakom mestu" zadivljuje prosečne birače . I on će da odluči . Odlučiće tako da SNS pobedi . Osim ! Ako tata iz Brisela kaže ; Vučko u šoške i npr. Janković na scenu .Za sada Vučić stoji kao monolit , nazovi srbske politike . Zaboravljamo gospodo kod koga stoji novčanik . To je nažalost od 2000 g.najvažniji faktor .
Preporuke:
80
10
21 petak, 05 januar 2018 19:30
da vidimo
u zadnjih 5 godina,kolko je koja opoziciona stranka odstampala letaka,kolko je puta pozvala na proteste i kolko je uspela sakupiy protestanata,koja stranka ima najposeceniji i najuredjeniji sajt,kolko puta su kontaktirali nezadovoljne radnike,kolko promena zakona je pokrenula u skupstini,kolko tuzbi je pokrenula,da li je uspostavila kontakt sa udrugama ratnih veterana....
jako,jako slaba aktivnost opozicije,Samo reci i cekanje
Preporuke:
9
32
22 petak, 05 januar 2018 19:55
@AntiSNSBot
Cuo si Djordja-Vucic ima dovoljno lojalne opozicije da izigrava regularnost i obesmisli bojkot. U tim uslovima, bojkotovati izbore je nesto najgluplje sto se moze uraditi. Ovde ima samo dva puta-izbori ili ulica.
Preporuke:
46
8
23 petak, 05 januar 2018 20:02
Mićko
@AntiSNSbot

A da, umesto bojkota, malo pobedimo u Beogradu? I učinimo kraj ovoj noćnoj mori.
Preporuke:
49
15
24 petak, 05 januar 2018 20:04
Miki
Turas, Brate mili za svaki vaš komentar Milion +++++++++++++
Preporuke:
26
11
25 petak, 05 januar 2018 20:16
Bojan, Priština
Moram reći da se ne slažem.

Ovde imamo diktaturu - ali ne Vučića već zapadnih globalista.

Okupacija je stanje, unutrašnja kvazidemokratska diktatura je metod.

Vučić je trenutni izvršilac, ko god sledeći bude zajahao biće još gori jer zapad od svakog sledećeg traži više.

Tadić je smaknut jer prosto više nije imao potencijala pred narodom za odluke oko Kosova, gori Zakon o radu, dalje restruktuiranje Eps-a, i ostalih državnih sistema čime ih priprema za prodaju.

Tako da kad Vučiću bude destruktivni potencijal na izmaku - oni će naći još goreg i spremnijeg na veću izdaju.
Preporuke:
84
41
26 petak, 05 januar 2018 20:58
Ljermontov
Bojan, Priština-jedino što postoji je diktatura ispranih mozgova,pogrešno navinklovan narod,na sceni je diktatura hulja,ovim narodom više od 100 godina vladaju lopovi,kurvari,raspikuće,ubice sve u svemu ljudski talog u svakom pogledu,300 godina robovanja orjentu je stvorilo od Srbina jednog tromog istočnjaka na sve se to nakalemio komunizam koji nam stoji ko piletu sise i kompradorski liberalizam a rezultat je mutiranje i degeneracija morala,zapad je tu najmanji problem oni samo koriste naše slabosti.
Preporuke:
19
85
27 petak, 05 januar 2018 21:13
@ "balkanski špijun"
Bojan, Priština
Moram reći da se ne slažem.

Ovde imamo diktaturu - ali ne Vučića već zapadnih globalista.

Okupacija je stanje, unutrašnja kvazidemokratska diktatura je metod.

Vučić je trenutni izvršilac, ko god sledeći bude zajahao biće još gori jer zapad od svakog sledećeg traži više.

Tako je. Svi su drugi krivi samo ne oni koji su glasali za Vučićevu antiSrpsku politiku još od 1993-2000 kada je posle neuspelog ubacivanja na Pale, ubačen direktno za "sekretara" "patriotskih radikala" koji ne samo da su izdali RSK i RS nego su za 30 Judinih srebrnjaka kapitulirali i predali KiM.

Ko glasa sada za Vučića, Dačića i Šešelja, nego oni isti izdajnici i kriminalci iz 90tih pojačani za degenerisane kriminalizovane potomke.

"došli globalisti" pa ubacuju listiće u kutije?

Klasična komunjarska priča da se operu decenije glasanja protiv Srpskog naroda uz glasanje za najveće komunističke ludake.
Preporuke:
19
100
28 petak, 05 januar 2018 21:33
Bojan, Priština
@ Ljermontov

Jedna izreka kaže : da narod ima vlast baš kakvu zaslužuje.

Jesmo vala svakakvi i svakojaki - al baš da nas ovakva vlast zapadne, to nismo.

Sve sam prevarant i neznalica.

Ali tu je začkuljica - ovo nije naša vlast !

Jer ova vlast ne crpi izvor u narodu nego prvenstveno u spoljnjem faktoru.

Dajte bar pola poštenih medija. Ravnopravne uslove bez spoljnjeg uplitanja. Direktnu demokratiju i predsednički sistem mesto parlamentarnog (kao pre 2000god)

Garantujem, da bi (i ovakav)narod odabrao odličnog predsednika.
Preporuke:
78
6
29 petak, 05 januar 2018 21:37
Miki
"balkanski špijun"
koji ne samo da su izdali RSK i RS nego su za 30 Judinih srebrnjaka kapitulirali i predali KiM.
Ko glasa sada za Vučića, Dačića i Šešelja, nego oni isti izdajnici i kriminalci iz 90tih pojačani za degenerisane kriminalizovane potomke.

Srpska Krajina nije izdata. Srbija nije mogla da prisvoji pola teritorije države Hrvatske članice UN . Hrvatska je član UN od 22 maja 1992.god. Srbija nije potpisala kapitulaciju u Kumanovo niti je priznala KiM kao državu.
Preporuke:
62
8
30 petak, 05 januar 2018 22:03
n.n.
Od kada je Đorđe ušao u politiku, ne više samo kao analitičar, već i kao aktivni učesnik i narodni poslanik - spoznao je, i stoga promenio sopstveni stav o tome (i evo, saopštio ga), jednu važnu konstantu političkog delovanja kod nas: da sujete političara nisu (naš) najveći problem! Da, mnogi opozicionari su igrači režima, i zajedno sa njim igrači Velikog Selektora - to je primarni problem promena na bolje!
Za nas bi bio pravi luksuz i znak spoljašnje slobode kada bismo bili prepušteni (samo) sujetama (naših) političara, kakvih god. Takvu sreću uživaju građani samo nekoliko država sveta, mi sigurno ne, i to nije od skoro.
Ovaj momenat zapažam jer je moje praćenje ovog sajta od samog njegovog početka bilo veoma pomno i - gotovo jedino što sam zamerao izvanrednim tekstovima Đ.B. bilo je njegovo potenciranje navodne sujete jednog, tada vodećeg političara kao najvećeg problema, i to u vreme kada je on krenuo svojim (našim) putem, a njegova opozicija igrala po taktovima Imperije...
Prošlost!
Preporuke:
31
4
31 petak, 05 januar 2018 22:12
Ljermontov
Bojan, Priština-naprotiv to jeste naša vlast,možemo mi da se tešimo da Vučić krade glasove on ih ne krade on ih kupuje,ceo državni aparat je uz njega,zaposlio je oko 60 000 svojih članova u poslednje 3 godine puta 3 člana porodice pa vi vidite samo po toj osnovi,plus penzioneri koji su lobotomirani koje može da kupi sa 5000 za novu godinu
Preporuke:
10
62
32 petak, 05 januar 2018 22:25
David Elazar
Slažem se sa Bojanom-Priština.

Nije mi jasno zašto tako ozbiljni ljudi ispravni u rodoljublju, velikog znanja i uspešni u političkim tumačenjima (kao M. Vučinić, Đ. Vukadinović, S. Antonić) uporno istrajavaju na tako nedalekovidoj ideji kao što je "ujedinjavanje opozicije" i "borba protiv diktature". (Žao mi je ako ličim na SNS bota - nije mi to namera).

Svoj stav o ovoj temi sam izložio detaljnije u komentarima na tekst M. Vučinića "Stožeromanija". Ukratko - nisam za masovno ujedinjavanje opozicije u okolnostima kada 70-80% opozicije traži odobrenje za rušenje Vučića od njegovih gazdi. Već sam za nalaženje strategije kako da ova kolonijalna uprava dobije podnošljiviji oblik, pa da (leve i desne) patriote deluju u skladu s tim. Ujedinjavanje opozicije je prepuno zamki, a izgledi su nikakvi.
Preporuke:
28
35
33 petak, 05 januar 2018 22:26
Miki
Ljermontov : ovim narodom više od 100 godina vladaju lopovi,kurvari,raspikuće,ubice.

Šta je bilo loše u Socijalizmu ?? Svi građani SFRJ su živeli kao u raju. 1 nemačka marka = 8 dinara.
Preporuke:
45
8
34 petak, 05 januar 2018 22:49
Zvonimir Bgd
Politika kojoj je cilj uclanjenje Srbije u EU nije spavacka, vec budna i nastavlja svoje trajanje.
Zaceta petooktobarskom katastrofom a rodjena sa prvom dosmanlijskom vladom, to pogubno mrtvorodjence odrzava se u formalinu evo vec 18-tu godinu!
Da bi se privela kraju, temperatura kuvanja zabe je sve veca. Danas je takva da zaba vise iz lonca ne moze da iskoci, sve i da hoce, jer se setila svoga jada.

Ta tzv.bezalternativna politika Srbije na euRopskom pRutu je uzrok svakog naseg lutanja do gorkog svrsetka.
Po meni, prava opozicija rezimskom putu u propast jesu iskljucivo oni koji su izricito PROTIV EU! Kako programski, tako i na delu.
Preporuke:
43
1
35 petak, 05 januar 2018 23:48
aleksandar
Ujedinjavanje, ali samo nacionalne opozicije.
Stvaranje granitnog principijelnog patriotskog bloka protiv priznanja "kosove" i ulaska u EU.
Postoji ozbiljan potencijal za takvu vrstu zaista principijelnog i ideološkog ujedinjavanja. Većina naroda niti želi u "EU" niti želi kapitulaciju u vezi sa našim KiM. Biće teško, treba se angažovati, raditi od vrata do vrata, ali bez muke nema uspeha. Početi prvim korakom, ali bez iluzija da će biti brzo i lako.
Ujedinjavanje sa onima koji bi da vode istu, pa čak i više izdajničku politiku, jednostavno nema ama baš nikakvu svrhu. Ako mi neko objasni šta se dobija ujedinjavanjem sa Šukijem, Jankovićem i sličnima, alal mu ćufte.
Preporuke:
17
31
36 subota, 06 januar 2018 00:33
šta je to parlamentarna demokratija ?
David Elazar
Slažem se sa Bojanom

Nije mi jasno zašto tako ozbiljni ljudi ispravni u rodoljublju, velikog znanja i uspešni u političkim tumačenjima (kao M. Vučinić, Đ. Vukadinović, S. Antonić) uporno istrajavaju na tako nedalekovidoj ideji

Vučić vrhunski produkt infantilne i degenerisane Stradije a ne degenerisanog zapada i samo nastavlja ono što su mu prethodnici radili od 1941 protiv Srpskog naroda zato je i u koaliciji sa titovim janjičarima Dačićem, Šešeljem, Vulinom, Draškovićem naprednim socijalističkom radikalnim julovcima i dobija glasove titovih janjičara, koji su sa potomcima u ogromnom broju u stalnom strah da će ih stići zaslužena kazna i da će im biti oduzeto opljačkano.

Ako ne znaš zašto pomenuti intelektualci insistiraju na svojim stavovima parlamentarne demokratije, "nisi ni šrošao pored demokratije" što nije ni čudo jer se "slažeš" sa "mišljenjem" idolopoklonika prošlog diktatora koji je vlasao jednoumljem infantilnih i degenerisanih kao i Vučić sada...
Preporuke:
5
57
37 subota, 06 januar 2018 00:42
.
šta je to parlamentarna demokratija ?

Vučić vrhunski produkt infantilne i degenerisane Stradije a ne degenerisanog zapada i samo nastavlja ono što su mu prethodnici radili od 1941 protiv Srpskog naroda zato je i u koaliciji sa titovim janjičarima Dačićem, Šešeljem, Vulinom, Draškovićem naprednim socijalističkom radikalnim julovcima i dobija glasove titovih janjičara.

Vojislav Šešelj mrzi iz dna duše Tito. Šešelj je skinuo sliku Tito sa zida i polomio.
Preporuke:
27
35
38 subota, 06 januar 2018 01:13
Čiča sa Jastrepca
Đorđe je u svom elementu. Britki promišljeni komentari naše zbilje. A naša zbilja je urođenička jer značajan deo naroda odrekao srpskog identiteta (pismo, evropske vrednosti, ...), o NATOu svi sada ćute, a bogme je i Rusije sve manje u javnom prostoru, ...
Odlika urođeničkog identitea je da se bespogovorno i nekritički prihvataju vrednosti belih gospodara koji dele đinđuve i pohvale a traže samo sitnice a to su materijalni resursi i bespogovornu poslušnost.
Srbi su kao narod propali i postali urođeničko pleme koje ima tužnu sudbinu (videti indijance u Americi, ...).
Stranci mogu samo da kažu "Ništa lično. Sve ovo je biznis".
Preporuke:
37
6
39 subota, 06 januar 2018 01:42
Boba
"Kritika opozicionih aktera ima smisla pogotovo u odnosu na često nerealne ambicije da se bude takozvani stožer, prvi u selu. Ali ponekad ta kritika zvuči nepravedno pa i licemerno pogotovo kada dolazi spolja, od ljudi iz sredina u kojima se politički život odvija u normalnim relacijama kakvih u Srbiji nema."

Dragi Đorđe u pravu ste za licemerje spolja samo što je ono glavni a ne sporedni faktor u Vučićevoj diktaturi.
I verujte njihov politički život u 'normalnim relacijama' je samo malo bolje uređeno i režirano pozorište od ove Vučićeve balkanske krčme ali je isto tako marionetsko pozorište.
Kada opozicija shvati da je ovo što se natura suštinski problem jer neminovno dovodi na zapadu do vladavine plutokratije a u siromašnim zemljama do polurobovskog kolonijalnog statusa tek će onda biti šanse da se nešto promeni. Verujte veće su šanse da se na Marsu zapate voćke nego da u zemljama kao što je Srbija procveta 'demokratija'. Mi moramo naći svoj put koji nam je istorija pokazala davno.
Preporuke:
29
3
40 subota, 06 januar 2018 01:55
Bojan, Priština
@ David Elazar

Slažem se u potpunosti sa svime što ste napisali.
Nije to nikakva stožeromanija nego sasvim realna klopka.
U opoziciji imamo dve politike.
Jednu već poznatu koju oličavaju relikti DS-a(koja je politika SNS samo sa građanskim licem) i jednu koja traži prostor i šansu koju predstavljaju, Dveri, Zdrava Srb. i Otadžbina.
Hipotetički, posle ujedinjenja svih, jedna bi politika bila osnovni kurs a druga pripomoć.
Patriotska opcija, budući u startu slabija može samo da bude pripomoć.

Tu sada imamo i Jeremića koji je iz meni neshvatljivih i nepoznatih razloga usrljao u žutu opciju iako bi u rudoljubivom bloku sigurno naišao na bolji prijem, poštovanje i bio bi bolje pozicioniran unutar koalicije.
Preporuke:
26
31
41 subota, 06 januar 2018 09:34
laže i paralaže@ Boba
Samo da ne bude opet demokratija po Brozu.
Ovi su stvorili ekonomsku nejednakost, a prethodni, vaši, su stvorili društvenu koju bi vi ponovo da instalirate Srbima.
Pismo glava liberala i marksista.
Ali čim se vratimo na tu priču, odmah se potegne tema nacionalni osećaji, Rusija, kao prašina u oči.
Preporuke:
8
26
42 subota, 06 januar 2018 10:19
Bojan, Priština
@ Mudrac iz Stradije

Dobro, aj nas molim te prosvetli - koji je to vladar od Miloša velikog bio po tvojoj volji?

Stalno držiš pouke, te infantilni, janjičari, ovakvim onakvi(piskaraš nešto bez veze), aj'd reci za koga si ti?
Preporuke:
26
4
43 subota, 06 januar 2018 16:16
Prosvetlenje ne mogu da dožive oni koji su se odrekli nacije, vere i familije i postali idolopoklonici
Bojan, Priština
@ Mudrac iz Stradije

Dobro, aj nas molim te prosvetli

Tebi kao patološkom miloševićevcu već decenijama uopšte nema pomoći, ni "prosvetlenja", jer posle 30 godina nema "deproramiranja" idolopoklonika

Jedino rešenje je zatvaranje u istu ustanovu sa Vučićem, Dačićem i Šešeljem
Preporuke:
7
28
44 subota, 06 januar 2018 16:36
biznismen
Kad je rec o Sapicu, dobro se pokazao u N. Beogradu. A i u poziciji ima bivsih DSS,koji glume samotnjastvo, a u stvari su najgori poltroni SNS, Vukosavljevic, npr. Takve treba prozivati stalno. Poz Djordju.
Preporuke:
2
5
45 subota, 06 januar 2018 17:07
evo da ti odgovorim...
Šta je bilo loše u Socijalizmu ?? Svi građani SFRJ su živeli kao u raju. 1 nemačka marka = 8 dinara.


Država koja je nastala na otimačini privatne i državne imovine, na krvavim odmazdama vidjenih ljudi da bi im se otela imovina, morala se tako i raspasti - u krvi i otimanjem već otetog.
A ti sanjaj tu prenaduvanu i nerealnu vrednost DM i zapitaj se ZAŠTO ti merilo nije RUBLJA nego kapitalistička marka. I ako se ovde živelo "kao u raju" zašto su se uzimali krediti od tih trulih kapitalističkih zemalja, zašto su se uopšte uzimali krediti ako je socijalizam bio samodrživ i razvojan?
I da li je gastarbajter bolje živeo od radnika u SFRJ?
Za SNS je i sada socijalizam, sve je njihovo i rasloplažu kako oni žele a ostali su narodni neprijatelji. Žao mi je MIKI, ali tvoja moralno politička podobnost je zastarela, sada neki drugi uživaju kao i ti nekada.
Preporuke:
7
20
46 subota, 06 januar 2018 19:10
pljačkaši i profiteri su uživali u pljački građana i države u "socijalizmu"
evo da ti odgovorim...
I ako se ovde živelo "kao u raju" zašto su se uzimali krediti od tih trulih kapitalističkih zemalja, zašto su se uopšte uzimali krediti ako je socijalizam bio samodrživ i razvojan?

Cele 80te su gastarbajteri izdržavali SFRJ jer je kamata na devize bila najveća u evropi, te su pored ~5 milijardi maraka doznaka rođacima ne samo podizali standard profiterima "socijalizma" nego i državi. Zbog pljačke privrede kroz plate, režim Miloševića sa Karićima i Miškovićem prvo je 1989 opljačkao građane i rastarbajtere za zajam "za privredu" (zaposleni su poklanjali čitave plate a gastarbajteri hiljade maraka) a 1993 je opljačkao za deviznu štednju gastarbajtere koji su verovali Miloševiću

Srbija će još 20 godina da isplaćuje staru deviznu štednju opljačkanu od Miloševića pre 25 godina a dug je još 1.2 milijarde evra

Ne može se lopovu punog stomaka objasniti da je pogrešno što je krao. To treba hapsiti.
Preporuke:
6
45
47 subota, 06 januar 2018 20:23
+
Ovo glasanje pomoću keš memorije je čudotvorno.
Zar i na Badnje veče moramo da slušamo hvalospeve komunizmu?
Mir Božji, Hristos se rodi!
Preporuke:
4
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner